فارغ التحصیلی

نمی دونم خوبه یا بد اما در عین حال خوشحالی چهار سال پر مشقت!!!! تموم شد ولی از طرفی هم ناراحتی که دیگه نمی تونی بیای دانشگاه و از همین الان دلت براشون تنگ شده. یه حس عجیبی دارم. فک کنم به خاطر اینه که حضورم تتو این دانشگاه با ورودی های 89 شروع شده و حالا دارم با 88یا تموم می کنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
zeinab سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ

خیلی هم قالبم خوبه خیلی هم دوسش دارم اصنم فک نکن عوضش میکنم ... حتی 1 در صد

فعلن قراره تو بیای اینجا دانشجو شی ایشالااااااااااااا

محدثه شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com/

خر خون!!
من با 90 ایا شرو کردم ولی حتی فک نمیکنم با 92 ایا هم تموم کنم!!! :|

zeinab سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ

در اون که شکی نیس البته :دی

آره رمان یه چیزه دیگس ... قبول شی که بدتره سرت شلوغه

میشه واسه ارشد :|

تولدانه یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ http://tavalodane.blogsky.com

تولدتون مبارک
با بهترین آرزوها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد